داناییفرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل. (1395). روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع؛ تهران: صفار.
رحیمی اقدم، صمد ؛ صنوبر، ناصر ؛ مهین تقی زاده، امیررضا ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل، (1400)، ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین،https://civilica.com/doc/1240434
رستمی زاد، سارا و لطفی زاده، فرشته و نظری پاشاکی، محمدرضا، (1400)، پیش بینی تاثیر انتظارات مشتریان، تاثیرات اجتماعی و اعتماد به فناوری بر پذیرش و تمایل به خرید خودروهای خودران با توجه به نقش تعدیل گری نوآوری خواهی مشتری،دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری،دامغان،https://civilica.com/doc/1244908
رضوانی، مهران؛ سیدامیری، نادر؛ میرزایی، بهنام. (1399). " شناسایی تأثیر بازاریابی کالمی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک (مورد مطالعه: صنعت استارتاپهای گردشگری)". دوفصلنامه پژوهشنامه مدیریت اجرایی. دوره .12 شماره :23 212 .238
مبارکی، امید، ولیقلی زاده، علی، و نصیری، عذرا. (1399). ارزیابی مولفه های موثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز. گردشگری شهری، 7(4 )، 145-159. SID. https://sid.ir/paper/961363/fa
مهرآرا، محمدرضا و عاقلی، میثم و مرشدی، شهرام، (1401)، اثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک با رویکرد رضایت مشتریان ایران خودرو، دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری، https://civilica.com/doc/1566310
نوروزی، حسین؛ طیب زاده، مهدی؛ شجاع، علی. (1399) "بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه)". فصلنامه راهبردهای بازرگانی. دوره .15 شماره :11 104 ـ .119
Abubakar, A. M., & Ilkan, M. (2016). Impact Of Online WOM On Destination Trust And Intention To Travel: A Medical Tourism Perspective. Journal of Destination Marketing and Management, 5(3), 192–201. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2015.12.005
Boshoff N., de Jong S. P. (2020). Conceptualizing the societal impact of research in terms of elements of logic models: a survey of researchers in sub-Saharan Africa. Research Evaluation, 29(1), 48-65
Bu, Y., Parkinson, J., & Thaichon, P. (2021). Digital content marketing as a catalyst for e-WOM in food tourism. Australasian Marketing Journal, 29(2), 142–154.
Charlesworth, A. (2020). Absolute Essentials of Digital Marketing. Routledge, Taylor & Francis Group. https://books.google.co.id/books?id=0R2SzQEACAAJ
Chi, Ch., Pan, L. & Del Chiappa, G. (2018). Examining destination personality: Its antecedents and outcomes. Journal of Destination Marketing & Management. 9. 10.1016/j.jdmm.2018.01.001.
Filieri, R, (2015). "What makes online reviews helpful? A diagnosticity-adoption framework to explain informational and normative influences in e-WOM," Journal of Business Research, Elsevier, vol. 68(6), pages 1261-1270.
George, R. (2021). Marketing Tourism and Hospitality: Concepts and Cases. Springer International Publishing. https://books.google.co.id/books?id=oUgtEAAAQBAJ
Gurjar, P., Kaurav, R. & Thakur, K.S.. (2019). Content Marketing: Concepts and Its Relevance in the Tourism Industry. SSRN Electronic Journal. 10.2139/ssrn.3307713.
Hollebeek, L. D., & Macky, K. (2019). Digital Content Marketing’s Role in Fostering Consumer Engagement, Trust, and Value: Framework, Fundamental Propositions, and Implications. Journal of Interactive Marketing, 45(1), 27–41. https://doi.org/10.1016/j.intmar.2018.07.003
Holliman, G., & Rowley, J. (2014). Business to Business Digital Content Marketing: Marketers’ Perceptions of Best Practice. Journal of Research in Interactive Marketing, 8, 269-293. https://doi.org/10.1108/JRIM-02-2014-0013
Krasniak, M., Zimmerman, J., & Ng, D. (2021). Social Media Marketing All-in-One For Dummies. Wiley. https://books.google.co.id/books?id=KTkgEAAAQBAJ
Lima, G. & Wood Jr, T. (2014). The social impact of research in business and public administration. Revista de Administração de Empresas. 54. 10.1590/S0034-759020140410.
Litvin, S. W., Goldsmith, R. E., & Pan, B. (2018). A Retrospective View Of Electronic Word-of-mouth In Hospitality And Tourism Management. International Journal Of Contemporary Hospitality Management. Retrieved from http://purl.flvc.org/fsu/fd/FSU_libsubv1_wos_000424495000014
Mellinas, J. P., & Reino, S. (2019). Average scores integration in official star rating scheme. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 10(3), 339–350.
Pektaş, Ş. & Hassan, A. (2020). The Effect of Digital Content Marketing on Tourists’ Purchase Intention. Journal of Tourismology. 6. 10.26650/jot.2020.6.1.0011.
Rana, N., Slade, E., Sahu, G., Kizgin, H., Singh, N., Dey, B., Gutierrez, A. & Dwivedi, Y. (2020). Digital and Social Media Marketing Emerging Applications and Theoretical Development: Emerging Applications and Theoretical Development. 10.1007/978-3-030-24374-6.
Santos, J. D., & Silva, Ó. L. (2019). Digital Marketing Strategies for Tourism, Hospitality, and Airline Industries. IGI Global. https://books.google.co.id/books?id=zq2rDwAAQBAJ
Wang D., Chen B., Chen J. (2019). Credit card fraud detection strategies with consumer incentives. Omega. 2019;88:179–195.