اعتمادی نسب، الهام، مظفری، افسانه، و فرهنگی، علی اکبر. (1400). تاثیر شبکه های اجتماعی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ های ایرانی). مطالعات رسانه ای، 16(52)، 83-96. SID. https://sid.ir/paper/515574/fa
آلبویه، مسعود، (1400)، بررسی تاثیر استفاده از ابزارهای رسانه اجتماعی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی گری ابعاد کارآفرینی شرکتی و نقش تعدیلگری چابکی سازمانی، سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، سمنان،https://civilica.com/doc/1380623
دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل (1395).روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع؛ تهران: صفار.
شفیعی ساناز و رهبریان فروغ. (1401). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی و جهت گیری نگرش کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی (مورد مطالعه: شرکت خدمات بیمه کشاورزی دامون سبز). راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی. ۱۴۰۱; ۹ (۱۸) :۵۷-۶۷
عالی پور، نعمت اله و زنگنه، مهسا، (1401)، مطالعه ای بر تحقیقات انجام شده در زمینه رسانه های اجتماعی و کارآفرینی: بررسی پیامدها ،نظریه ها ، مدل ها و زمینه مورد استفاده،سیزدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها،https://civilica.com/doc/1568962
Amin, M. (2015). The effect of entrepreneurship orientation and learning orientation on SMEs’ performance: an SEM-PLS approach. Journal for International Business and Entrepreneurship Development, 8(3), 215–230.
Chelliah MK, Aravindan KL, Muthaiyah S. (2023). Entrepreneurial Orientation and Open Innovation Promote the Performance of Services SMEs: The Mediating Role of Cost Leadership. Administrative Sciences. 2023; 13(1):1. https://doi.org/10.3390/admsci13010001
Do, T.T., & Mai, N.K. (2020). High-performance organization: a literature review. Journal of Strategy and Management, 13, 297-309.
Fan, M., Qalati, S., Khan, M., Shah, S., Ramzan, M. & Khan, R. (2021). Effects of entrepreneurial orientation on social media adoption and SME performance: The moderating role of innovation capabilities. PLoS ONE. 16. 1-24. 10.1371/journal.pone.0247320.
Hossain, K., & Azmi, I.A. (2020). Linking entrepreneurial orientation dimensions with multidimensional differentiation strategy. Management Science Letters, 10, 1881-1886.
Ince, H., Imamoglu, S. Z., & Karakose, M. A. (2023). Entrepreneurial orientation, social capital, and firm performance: The mediating role of innovation performance. The International Journal of Entrepreneurship and Innovation, 24(1), 32–43.
https://doi.org/10.1177/14657503211055297
Nguyen, A., Nguyen, P & Do, H. (2022). The effects of entrepreneurial orientation, social media, managerial ties on firm performance: Evidence from Vietnamese SMEs.International Journal of Data and Network Science, 6(1), 243-252.
Novák, A. (2017). Knowledge Management and Organizational Performance – Literature Review.
Puriwat, W., and S. Tripopsakul. (2021). “Explaining Social Media Adoption for a Business Purpose: An Application of the UTAUT Model.” Sustainability 13 (4): 2082
Qalati, S. A., L. W. Yuan, M. A. S. Khan, and F. Anwar. (2021). “A Mediated Model on the Adoption of Social Media and SMEs’ Performance in Developing Countries.” Technology in Society 64: 101513
Syaifullah, J., Syaifudin, M., Sukendar, M.U., & Junaedi, J. (2021). Social Media Marketing and Business Performance of MSMEs During the COVID-19 Pandemic. Journal of Asian Finance, Economics and Business, 8, 523-531.
Wardati, N. K., & Mahendrawathi, E. R. (2019). The impact of social media usage on the sales process in small and medium enterprises (SMEs): A systematic literature review. Procedia Computer Science, 161, 976–983.
Xin, W. (2020). Exploring the Impact of Strategic Flexibility on Business Model Innovation under the Open Innovation Activity: The Moderating Roles of Multiple Factors with Competitive Ties and Cooperative Ties. International Business Research, 13, 80.
Zhou, K. Z., Li, J. J., Sheng, S., & Shao, A. T. (2014). The evolving role of managerial ties and firm capabilities in an emerging economy: evidence from China. Journal of the Academy of Marketing Science, 42(6), 581–595. https://doi.org/10.1007/s11747-014-0371-z