آژنگ، محمدرضا و شاکری، رویا.(1400)."تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا"،اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل. (1395). روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع؛ تهران: صفار.
رفیعی نائینی، شهرام.(1395).بررسی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتل داری مطالعه موردی هتل های 4 و 5 و 3 ستاره در شهر تهران،اولین سمینار آینده پژوهی توسعه ملی ایران در بستر جغرافیا،تهران
روح اللهی، حمیدرضا.(1399)."ارزیابی تاثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران"،اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری،ساری
عابدین نژاد، آزاده و میرزایی، علی اکبر.(1398).نقش هتل ها در پیشبرد و توسعه ی صنعت جهانگردی مطالعه ی موردی هتل های4 و 5 ستاره تهران. جغرافیایی فضای گردشگری. دوره 8 , شماره 30 ; ص65-82
محمدی، مقدم؛ محمدحسن، ربانی؛ مژده، دهقان؛ طزرجانی، محمدرضا.(1399)."تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: پارک علم و فناوری یزد)"،ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت.
مویدی، اسماعیل. (1399)."رویکردی بر عملکرد شرکت و مدیریت دانش به واسطه دوسوتوانی نوآوری"، دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه، شیراز.
Alkhadra, W.A., Khawaldeh, S. and Aldehayyat, J. (2022), "Relationship of ethical leadership, organizational culture, corporate social responsibility and organizational performance: a test of two mediation models", International Journal of Ethics and Systems, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print.
Asif, M.(2019). Exploring the role of core and infrastructure quality management practices in ambidexterity. Total. Qual. Manag. Bus. Excell. 30, 990–1004.
Asif, M., De Vries, H., (2015). Creating ambidexterity through quality management. Total. Qual. Manag. Bus. Excell. 26, 1226–1241.
Atılgan, Özgür.(2021).” The Role of Quality Management in Firm Performance”, Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets (pp.1-22)
Bui, L.T.C., Carvalho, M., Pham, H.T., Nguyen, T.T.B., Duong, A.T.B. and Truong Quang, H. (2022), "Supply chain quality management 4.0: conceptual and maturity frameworks", International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print.
Cheng, J.-S., Tang, T.-W., Shih, H.-Y., Wang, T.-C., (2016). Designing lifestyle hotels. Int. J. Hosp. Manag. 58, 95–106
Hern´andez-Perlines, F., Ariza-Montes, A., Han, H., Law, R.(2019). Innovative capacity, quality certification and performance in the hotel sector. Int. J. Hosp. Manag. 82, 220–230.
Hwang, B.-N., Lai, Y.-P. and Wang, C. (2023), "Open innovation and organizational ambidexterity", European Journal of Innovation Management, Vol. 26 No. 3, pp. 862-884.
Iyer, P., Davari, A., Zolfagharian, M. and Paswan, A. (2021), "Organizational ambidexterity, brand management capability and brand performance", Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 36 No. 6, pp. 946-961.
Kafetzopoulos, D. (2021), "Organizational ambidexterity: antecedents, performance and environmental uncertainty", Business Process Management Journal, Vol. 27 No. 3, pp. 922-940.
Khan, B.A., Naeem, H.(2018). The impact of strategic quality orientation on innovation capabilities and sustainable business growth: empirical evidence from the service sector of Pakistan. Int. J. Qual. Reliab. Manage. 35, 1568–1598.
Kim, D.-Y., Kumar, V., Kumar, U.(2012). Relationship between quality management practices and innovation. J. Oper. Manage. 30, 295–315.
López-Zapata, E. and Ramírez-Gómez, A.D.J. (2023), "Intellectual capital, organizational culture and ambidexterity in Colombian firms", Journal of Intellectual Capital, Vol. 24 No. 2, pp. 375-398.
Mai, N.K., Do, T.T. and Ho Nguyen, D.T. (2022), "The impact of leadership competences, organizational learning and organizational innovation on business performance", Business Process Management Journal, Vol. 28 No. 5/6, pp. 1391-1411.
Malik, A., Sinha, P., Pereira, V., Rowley, C.(2019). Implementing global-local strategies in a post-GFC era: creating an ambidextrous context through strategic choice and HRM. J. Bus. Res. 103, 557–569.
March, J. G.(1991). Exploration and exploitation in organizational learning. Organization Science, 2(1), pp.71–87.
McCartney, S. and Fu, N. (2022), "Bridging the gap: why, how and when HR analytics can impact organizational performance", Management Decision, Vol. 60 No. 13, pp. 25-47. https://doi.org/10.1108/MD-12-2020-1581
Pertusa-Ortega, Eva M., Juan José Tarí, Jorge Pereira-Moliner, José F. Molina-Azorín, Maria D. López-Gamero.(2021). Developing ambidexterity through quality management and their effects on performance, International Journal of Hospitality Management Volume 92, January 2021, 102720
Shafiq, M., Lasrado, F., Hafeez, K.(2019). The effect of TQM on organizational performance: empirical evidence from the textile sector of a developing country using SEM. Total Qual. Manage. Bus. Excell. 30, 31–52
Willar, D., Trigunarsyah, B., Dewi, A.A.D.P. and Makalew, F. (2022), "Evaluating quality management of road construction projects: a Delphi study", The TQM Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print.