اخوان خرازیان، مریم و درمنکی فراهانی، فاطمه،1400،تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری،https://civilica.com/doc/1282851
اخوان فر، امیر؛ مقصودی گنجه، مقصودی گنجه، یاسر؛ وظیفه خواه، سمیه؛ عاقلی، میثم. (1397). رسی رابطهی کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده، رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی برند. رویکردهای پژوهشی در نوین مدیریت و حسابداری، شماره 6 ، ص 68-49.
بهادری، سخاوت؛ میرزائی، امیر حسین؛ کاکائی، حمید؛ عباسی، غلامرضا. (1400). شناسایی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: نقش میانجی دلبستگی شغلی و رضایت شغلی. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار. سال یازدهم، شماره بیست و دوم، صفحه 1 تا 10.
حمیدیان پور، فخریه و موسوی، سولماز و دلواری، مرضیه،1400،بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ادراک کارکنان و کیفیت خدمات درک شده توسط مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شهر بوشهر)،دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا،شیراز،https://civilica.com/doc/1246268
حمیدی زاده, محمدرضا, اخوان خرازیان, مریم, غفاری فیضآبادی, جواد, & حسنزاده سرهنگی, نیما. (1399). بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین, 10(1), 168-147. doi: 10.22108/nmrj.2020.119732.1924
رحمانی، نریمان و بهرامی، شهاب و زردشتیان، شیرین،1399،همبستگی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با نقش میانجی بازارگرایی در باشگاه های ورزشی،https://civilica.com/doc/1357414
زیویار, فرزاد, ضیائی, محمدصادق, & نرگسیان, جواد. (1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین, 2(3), 173-186.
شمس, غزال, & دلوی, محمدرضا. (1397). بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1397(33), 53-60.
صالحی امیری، سیدرضا؛ امیر انتخابی، شهرود. (1392). راهکارهای ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور با توجه به سند چشم انداز بیست ساله نظام. راهبرد، شماره 66. سال بیست و دوم.
صفری، علی؛ رادی، فائزه. (1393). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی. فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، سال بیست وسوم، شماره 76 ، صفحات 116-81.
طالبی، ندا؛ توئی، نقی. (1397). بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با عملکرد سازمان. فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی . دوره 4. شماره 2. صص 123-107.
طالقانی، محمد؛ راه حق، آتنا. (1395). رابطه بین برنامه های وفاداری، رضایت مشتری و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت پاتن جامه). دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، کوالامپور، مالزی.
موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان. (1397). بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابتپذیری شعب بانک صادرات شهر خرم آباد. کاوش های مدیریت بازرگانی بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 253 تا 276 ).
نبی زاده، رضا،1400،نقش ویژگی های روانشناختی، اجتماعی و فرهنگی بر برندسازی مجدد باشگاه ها،نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران،تهران،https://civilica.com/doc/1442583
نواح، عبدالرضا و بوداقی، علی و سعدی، ناهید،1401،مطالعه جامعه شناختی تاثیر سرمایه اجتماعی و کیفیت خدمات آموزشی بر احساس نابرابری اجتماعی مطالعه موردی: دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهرستان ایذه،https://civilica.com/doc/1461854
نیازی، محسن؛ کارکنان، محمد. (1386). تبیین جامعه شناختی رابطه سرمایه فرهنگی خانواده با هویت اجتماعی جوانان. فصلنامه مطالعات ملی، سال هشتم، شماره 3.
Abd-Elrahman, A.-E.H., El-Borsaly, A.A.-E., Hafez, E.A.-E. and Hassan, S.A. (2020), "Intellectual capital and service quality within the mobile telecommunications sector of Egypt", Journal of Intellectual Capital, Vol. 21 No. 6, pp. 1185-1208. https://doi.org/10.1108/JIC-07-2019-0180.
Eddy BALEMBA, Kanyurhi., Déogratias Bugandwa, MunguAkonkwa. (2016). Internal Marketing, Employee Job Satisfaction, and Perceived Organizational Performance in Microfinance Institutions: empirical study from Kivu (DRC). See discussions, stats, and author profiles for this publication at: https://www.researchgate.net/publication/289531495.
Fernández, A., Hernández, A., Hernández, M., and Chicaiza, O. (2018). Savins and credit cooperatives in Pichincha, Ecuador: is this a sustainable social management case? J. Secur. Sustain. Issues 7, 549–558. doi: 10.9770/jssi.2018.7.3(14).
Gounaris, S., Vassilikopoulou, A., and Chatzipanagiotou, K. (2010). Internal-market orientation: a misconceived aspect of marketing theory. Eur. J. Mark. 44, 1667–1699. doi: 10.1108/03090561011079837.
Hazée, Simon; Van Vaerenbergh, Yves; Armirotto, Vincent (2017). Co-creating service recovery after service failure: The role of brand equity. Journal of Business Research, 74(), 101–109. doi:10.1016/j.jbusres.2017.01.014
Lee, Y., Sheng Joseph, Ch., & Wu, M. (2017). The roles of cross-cultural adjustment and social capital formation in the dynamic capabilities development of multiunit organizations. Asia Pacific Management Review, 22(4), 1-10.
Lin, X. Q., Chen, Y. C., Liu, C.-H., & Li, Y.-Q. (2020). Service quality management from social capital, environmental uncertainty, and competitive intensity perspectives. Social Behavior and Personality: An international journal, 48(5), e9178.
Lizote, S. A., Ribeiro Alves, C. S., and Cavalheiro, C. C. (2019). Perceived organizational factor, internal marketing and organizational commitment in university teachers. Revista Pensamento Contemporâneo em Administração 13, 88–107. doi: 10.12712/rpca.v13i2.28209.
Mainardes, E. W., Rodrigues, L. S., and Teixeira, A. (2019). Effects of internal marketing on job satisfaction in the banking sector. Int. J. Bank Mark. 37, 1313–1333. doi: 10.1108/IJBM-07-2018-0190.
Nahapiet, J., & Ghoshal, S. (1999). “Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage”, Academy of Management Review, 23(2), 242–266.
Papasolomou, I., and Vrontis, D. (2006). Building corporate branding through internal marketing: the case of the UK retail bank industry. J. Prod. Brand Manag. 15, 37–47. doi: 10.1108/10610420610650864.
Parassuraman, A., et al, (1991). “Understanding Customer Expectations of services “, Sloan Management Review.
Parasuraman A, Berry LL, Zeithaml VA. SERVQUAL, a multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality. J Retailing. (1988) 64:12–37.
Parasuraman, A., Valarie, A. Z., and Berry, L. L. (1985). A conceptual model of service quality and its implication for future research. J. Mark. 49, 41–50. doi: 10.2307/1251430.
Park, J., and Tran, T. B. H. (2018). Internal marketing, employee customer-oriented behaviors, and customer behavioral responses. Psychol. Mark. 35, 412–426. doi: 10.1002/mar.21095.
Park, J., Tran, T. B. H. (2018). Internal marketing, employee customer-oriented behaviors, and customer behavioral responses. Psychology & Marketing, 35(6), 412–426. https://doi.org/10.1080/14783363.2018.1446754.
Sabrang, Muhammad., Tjanring, Gunawan Bata Ilyas, Abdul Rachmat., Gusti, Yenni Kurnia., Yusriadi, Yusriadi., Lionardo, Andries., Nasirin, Chairun. (2021). Analysis of Service Quality with Intellectual Capital and Social Capital through the Quality of Human Resources which has an Impact on Customer Satisfaction. Proceedings of the 11th Annual International Conference on Industrial Engineering and Operations Management Singapore, March 7-11.
Salmons, M. Perez. A. and Bosque, I. (2017). The Social Role of Financial Companies as a Determinant of Consumer Behavior, The International Journal of Bank Marketing, Vol.30 No. 1,pp.57- 73.
Singh, S. Sirohi, N. J. Chaudhary, K. (2014), A Study of Customer Perception towards Service Quality of Life Insurance Companies in Delhi NCR Region, Global Journal of Management and Business Research: E-Marketing, Volume 14, Issue 7, Version 1.
Zebal, M. (2018). The impact of internal and external market orientation on the performance of non-conventional Islamic financial institutions. J. Islamic Mark. 9, 132–151. doi: 10.1108/JIMA-03-2016-0024.
http://www.irc.ac.ir/