امیر آزاد، میر حافظ؛ برادران حسن زاده، رسول؛ محمدی، احمد؛ تقی زاده، هوشنگ. (1397). الگوی مفهومی عوامل مؤثر بر کیفیت گزارشگری مالی در ایران به روش نظریه پردازی زمینه بنیان. پژوهش های حسابداری مالی. سال دهم. شماره چهارم. پیاپی (38). صص 42-21 .
باقری، مطهره،1397،تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان: روش توسعه یافته ای برای اتخاذ اطلاعات (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در شهرستان قائمشهر)، کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار،ساری،https://civilica.com/doc/881528
پارسانژاد، محمدرضا؛ خوش لهجه، مجتبی؛ گنج خانی، میلاد. (1398). بررسی اثرات تبلیغات دهانبهدهان بر میزان رشد تعداد کاربران بازیهای موبایلی در ایران. حقیقات بازاریابی نوین، سال نهم، شماره چهارم.
تائبی، محبوبه؛ فهیمی فر، سپیده؛ نوروزی، علیرضا. (1397). اولویتبندی روشها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران کودک و نوجوان. فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی، صص. دوره 22. شماره 1. صص 121-91 .
تقوایی یزدی، مریم؛ (1395) "رابطه مؤلفههای سلامت سازمانی با اعتماد سازمانی و مسئولیتپذیری اجتماعی دبیران آموزش و پرورش ساری"، فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال هفتم، شماره 3
ثریایی، علی؛ پورفرج، علیرضا؛ اکبرپور، راضیه(1397). بررسی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان با قصد خرید مجدد مشتریان مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان مازندران،سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حلها، تهران. ص 1-20.
جعفری، علی اکبر و حسین پور، عبدالکریم،1393،بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند و اعتماد بر قصد خرید مشتریو نقش تعدیل گری تبلیغات دهان به دهان،کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران، https://civilica.com/doc/393246
جلیلیان، حسین؛ ابراهیمی، عبدالحمید؛ محمودیان، امید. (1391)، تاثیر تبلیغات دﻫﺎن ﺑﻪ دﻫﺎن اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﻃﺮﻳﻖ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮی در ﻣﻴﺎن داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی ﻟﭗ تاپ شرکت Dell). داﻧﺸﻜﺪه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺸﮕﺎه تهران. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎنی. دوره 4. ﺷﻤﺎره 4. ﺻﺺ 64 -41
حسینی، سیده فهیمه؛ خلیلی، فرزانه؛ لطفی، رسول. (1397). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مجدد با نقش میانجی تعهد و اعتماد الکترونیکی(مطالعه موردی تلفن همراه سامسونگ در تهران). فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری. دوره 4. شماره 1. صص 250-236 .
حسینی، محمود؛ شفیعی، خالد. (1395). بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر قصد خرید مصرف کنندگان. مؤسسههای آموزش عالی غیردولتیـغیرانتفاعی - مؤسسه آموزش عالی نیما - دانشکده حسابداری و مدیریت.
خادمی، ابراهیم؛ میرزایی، وحید، (1400)، بررسی تأثیر ارزش ادراک شده بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان لوازم خانگی پارس خزر)، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 15.
داودی، بهاره ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی، 1398 ، شناسایی عوامل موثر بر افزایش نرخ تبدیل وب سایت در تجارت الکترونیک: یک پژوهش ترکیبی، چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز ، https://civilica.com/doc/1019952
رستگار، علی؛ خضری، رشید؛ کریمی یزدی، عبدالرسول. (1395). تاثیر برند بر رفتار مصرف کننده. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری.
رشیدی، حسن؛ رحمانی، زین العابدین. (1392). برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری. مجله اقتصادی. شماره های 9 و 10 . صص 80-65 .
شمس، شهابالدین؛ اسفندیاری مقدم، امیرتیمور؛ (1394) ارتباط ابعاد مختلف اعتماد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، سال بیستوسوم، شماره 77
شمس کوشکی، حامد و صحت، سعید،1393،بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی،کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری،تهران،https://civilica.com/doc/331539
شیرازی، مهرزاد؛ یزدانی، حمیدرضا؛ زارعی متین، حسن. (1400). ارائه نقشه راه جاری سازی فرهنگ سازمانی موردنیاز برای تحول دیجیتال با رویکرد فراترکیب. فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی. سال دهم. شماره 3. پیاپی 39.
فردوسی، شهرام؛ آذرپیما، جمشید(1395). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید از طریق اعتماد و تصویر شرکت در میان کاربران شبکههای اجتماعی، دومین کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت، شیراز. ص 1-18.
کاتوزیان، یاسمن؛ میر خلیل زاده، امین. (1396). اهمیت تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در تجارت و مدیریت آن. فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری. شماره ویژه کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی. صص 166-161 .
محمدیان محمودجیق، نسیم؛ سلطانی هوراند، امین(1398). تاثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری. ص 10-34
مومنی، طناز؛ آسایش، فرزاد. (1397).بررسی تاثیر تبلیغات همهمه ای بر ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند: مطالعه موردی شرکت گلرنگ. مطالعات مدیریت و حسابداری. دوره 4. شماره 2. صص 110-101 .
نوشین فرد، فاطمه؛ نظر بلند، آزاده. (1393). استفاده از اطلاعات در فعالیت تصمیم گیری مدیران ارشد مراکز پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات). دوره 7. شماره 27. صص 97-113 .
Al-Dmour, H., Aloqaily, A., Al-Qaimari, R., & Al-Hassan, M. (2021). The effect of the electronic word of mouth on purchase intention via the brand image as a mediating factor: an empirical study. International Journal of Networking and Virtual Organisations, 24(2), 182-199.
Aruan, D. T. H., & Wirdania, I. (2020). You are what you wear: examining the multidimensionality of religiosity and its influence on attitudes and intention to buy Muslim fashion clothing. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal.
Bartling, B., Fehr, E., Huffman, D., & Netzer, N. (2021). The complementary nature of trust and contract enforcement. Working paper series/Department of Economics, (377).
Batwa, A., & Norrman, A. (2021). Blockchain Technology and Trust in Supply Chain Management: A Literature Review and Research Agenda. Operations and Supply Chain Management: An International Journal, 14(2), 203-220.
Batwa, A., & Norrman, A. (2021). Blockchain Technology and Trust in Supply Chain Management: A Literature Review and Research Agenda. Operations and Supply Chain Management: An International Journal, 14(2), 203-220.
Chevalier, J.A., & Mayzlin, D. (2006). The Effect of Word of Mouth on Sales: Online Book Reviews, Journal of Marketing Research, 43(2), 345-354.
Chaffey, D. (2019). Digital Marketing. Pearson UK
Charo, N.,Sharma, P., Shaikh, S., Haseeb, A. andSufya,M. (2015), “Determining the impactof e-WOM on brand image and purchase intention through adoption of online opinions”, International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS),Vol.3No.1,pp.41-46.
Evgeniy, Y., Lee, K., & Roh, T. (2019). The Effect of eWOM on Purchase Intention for Korean-brand Cars in Russia: The Mediating Role of Brand Image and Perceived Quality. Journal of Korea Trade, 23(5), 102-117.
Fatmawati, I., & Fauzan, N. (2021). Building Customer Trust through Corporate Social Responsibility: The Effects of Corporate Reputation and Word of Mouth. The Journal of Asian Finance, Economics and Business, 8(3), 793-805.
Jacovi, A., Marasović, A., Miller, T., & Goldberg, Y. (2021, March). Formalizing trust in artificial intelligence: Prerequisites, causes and goals of human trust in ai. In Proceedings of the 2021 ACM Conference on Fairness, Accountability, and Transparency (pp. 624-635).
Kähkönen, T., Blomqvist, K., Gillespie, N., & Vanhala, M. (2021). Employee trust repair: A systematic review of 20 years of empirical research and future research directions. Journal of Business Research, 130, 98-109.
Khwaja, M. G., Mahmood, S., & Zaman, U. (2020). Examining the Effects of eWOM, Trust Inclination, and Information Adoption on Purchase Intentions in an Accelerated Digital Marketing Context. Information, 11(10), 478. 496.
Kim, J., Kang, S., & Lee, K. H. (2019). Evolution of digital marketing communication: Bibliometric analysis and network visualization from key articles. Journal of Business Research. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.09.043.
Liu, H., Jayawardhena, C., Osburg, V. S., Yoganathan, V., & Cartwright, S. (2021). Social sharing of consumption emotion in electronic word of mouth (eWOM): A cross-media perspective. Journal of Business Research, 132, 208-220.
Manoj, M., Brough, R., & Kalbarczyk, A. (2020). Exploring the role and nature of trust in institutional capacity building in low-and middle-income countries: a systematic review.
Rahi, S. and
Abd Ghani, M. (2021), "Examining internet banking user’s continuance intention through the lens of technology continuance theory and task technology fit
Siddiqui, M. S., Siddiqui, U. A., Khan, M. A., Alkandi, I. G., Saxena, A. K., & Siddiqui, J. H. (2021). Creating Electronic Word of Mouth Credibility through Social Networking Sites and Determining Its Impact on Brand Image and Online Purchase Intentions in India. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 16(4), 1008-1024.
Subramaniam, R. K., Singhal, A., & Hopkinson, P. (2019, March). Role of Digital Marketing to Enhance Medical Tourism in Hospitals of Dubai. In 2nd International Conference on Tourism Research (p. 330).
Yasmin, A., Tasneem, S., & Fatema, K. (2015). Effectiveness of digital marketing in the challenging age: An empirical study. International Journal of Management Science and Business Administration, 1(5), 69-80.