اسدی، انسیه؛ بهرامزاده، حسینعلی؛ ولیزاده، رضا (1399). بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهرستان بجنورد)، پایاننامه، موسسه آموزش عالی حکیمان.
براتی، سعید؛ نوروزی، حسین؛ خدامی، سهیلا (1397). بررسی تاثیر رفتار شهروندی کارکنان بر علاقمندی مشتریان: تبیین نقش ارزش ادراک شده، پایاننامه، دانشگاه خوارزمی.
حسینی، سید مهدی؛ خاندوزی، بزرگمهر؛ اخوانفر، امیر (1399). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ادراک شده (ملموس و نامشهود) با بروز رفتارهای شهروندی مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی آققلا)، پایاننامه، موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی.
حقیقی، محمد؛ میرا، سید ابوالقاسم؛ درستی، علی (1393). ارزیابی تاثیر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستورانداری (مورد مطالعه: مجموعه رستورانهای زنجیرهای بوف)، تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3)، 88-75.
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل (1395).روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع؛ تهران: صفار.
رحیمنیا، فریبرز؛ باقری، صدیقه (1395). رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)، مدیریت برند، 3(5)، 172-151.
سیفالهی، مریم؛ صفرزاده، حسین (1395). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت و وفاداری مشتری با میانجیگری نوآوری و ارزش ادارک شده در بانک پاسارگاد. پایاننامه، دانشگاه آزاد اسلامی.
عباسی، ابراهیم؛ چاقری، راضیه (1396). بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعه موردی: یک شرکت بیمهای)، پژوهشنامه بیمه، 33(1)، 84-63.
فیض، داود؛ فارسیزاده، حسین؛ دهقانی سلطانی، مهدی؛ قهری شیرینآبادی، الهه (1394). طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش درک شده، تحقیقات نوین بازاریابی، 5(1)، 200-183.
قاسمی، ناهید؛ عظیمی، حسین؛ عباسی، داود (1397). بررسی تاثیر کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر وفاداری مشتری با اثر میانجی رضایت و مشارکت مشتری (مورد مطالعه: بانک سپه)، پایاننامه، دانشگاه زنجان.
قانع قالیچی، اکرم؛ جوان جعفری، احمد؛ پورسلیمی، مجتبی (1399). بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده (مورد مطالعه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی)، پایاننامه، موسسه آموزش عالی حکمت رضوی.
لقمانی، سعید؛ غیور باغبانی، سید مرتضی؛ بهبودی، امید (1398). بررسی تاثیر کیفیت، شهرت و مشارکت بر ارزش ادراک شده و تحلیل نقش آنها در رضایت مراجعهکنندگان تامین اجتماعی چناران، پایاننامه، موسسه آموزش عالی سناباد گلبهار.
محمدی، مرتضی؛ سهرابی، طهمورث (1396). تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. مطالعات مدیریتکسبوکار هوشمند، 6(22)، صص 128-107.
مرندی، آرزو؛ سنایی دشتی، ناصر (1394). نقش رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در توسعه تمایلات رفتاری مشتریان (رضایت، وفاداری و ارزش درک شده) در صنعت بیماه (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا)، پایاننامه، دانشگاه آزاد اسلامی.
موسوی، سید نجمالدین؛ نظرپوری، امیر هوشنگ؛ ساعدی، عبداله؛ شریعتنژاد، علی (1394). بررسی تاثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر ارائه خدمات نوآورانه در سازمان؛ تبیین نقش رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی، راهبردهای بازرگانی، 22(5)، 28-15.
نجفیزاده، نادرهالسادات؛ میرزایی، علیاکبر (1398). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران، مدیریت بازاریابی، (39)، 54-37.
هماپور، ملیحه؛ فریدچهر، الهام؛ غریبنواز، نادر (1395). بررسی اثرات رفتار شهروندی و مشارکت مشتری بر تعهد هیجانی، ارزش رابطهای مشتری و نیت مشارکت مشتری، پایاننامه، دانشگاه آزاد اسلامی.
یونسی کلالی، عفت؛ الهپوراشرف، یاسان؛ شیری، اردشیر (1393). بررسی رابطه رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتری با عملکرد و رضایت و تعهد کارکنان (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی و دولتی شهرستان بهشهر)، پایاننامه، دانشگاه ایلام.
Basari, M. A. M. D., & Shamsudin, M. F. (2020). Does Customer Satisfaction Matters? Journal of Undergraduate Social Science and Technology, 2(1).
Calza, F., Pagliuca, M., Risitano, M., & Sorrentino, A. (2020). Testing moderating effects on the relationships among on-board cruise environment, satisfaction, perceived value and behavioral intentions. International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Carlson, J., Wyllie, J., Rahman, M. M., & Voola, R. (2019). Enhancing brand relationship performance through customer participation and value creation in social media brand communities. Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 333-341.
Cuong, D. T. (2020). The Effect of Physical Environment and Perceived Value on Customer Satisfaction and Behavioral Intention at the Cinema in Vietnam. TEST Engineering & Management, 82, 1665-1674.
Itani, O. S., Kassar, A. N., & Loureiro, S. M. C. (2019). Value get, value give: The relationships among perceived value, relationship quality, customer engagement, and value consciousness. International Journal of Hospitality Management, 80, 78-90.
Kim, E., & Tang, L. R. (2020). The role of customer behavior in forming perceived value at restaurants: A multidimensional approach. International Journal of Hospitality Management, 87, 102511.
Kim, M., Yin, X., & Lee, G. (2020). The effect of CSR on corporate image, customer citizenship behaviors, and customers’ long-term relationship orientation. International Journal of Hospitality Management, 88, 102520.
Samudro, A., Sumarwan, U., Simanjuntak, M., & Yusuf, E. (2020). Assessing the effects of perceived quality and perceived value on customer satisfaction. Management Science Letters, 10(5), 1077-1084.
Widyawati, R., & Widowati, A. S. (2021, March). Effect of service quality and online servicescape toward customer satisfaction and loyalty mediated by perceived value. In IOP Conference Series: Earth and Environmental Science (Vol. 704, No. 1, p. 012011). IOP Publishing.